Stora ekeby

nu är kl 08.21 och mamma väckte mig halv och sa att vi skulle till st ekeby kl 10.30. så vi ska snart dit för att starta en lb avd.b. & hoppas verkligen jag får en nolla annars vet ja inte vad jag gör för det finns verkligen inga tävlingar..igår var vi och kollade fälttävlan i segersjö. köpte rosa kingsland strumpor & ett par ascoola jacson ridhandskar. (sommar modell) & så blire skolskiten imorgon och ännu värre tis&ons när det är kärnämnen.
RESULTAT

kom till 6an där det var kombination. han slog i muren som var innan med bakhoven så jag vet inte om han fick ont eller så. men han vägra två ggr på kombinations hindret A & sen en gång på B. det konstig var att inte kändes halt. så ingen nolla direkt. nästa tävling blir fälttävlan den 5-6/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0