Ännu en underbar snömorgon!


Hej! är ett tag sen jag skrev lite om vad jag gjort om dagarna. men idag sov jag över hos sara & vi kollade ice age 3 & åt tacos under kvällen igår sen hade vi lite make up store. funderar nästan på att bli make up artist ibland. det verkar en aningen nice! och i morse tolka jag efter ceacar helt själv. ramla hm, jag tror det var 6 ggr totalt. var så förbannad så det var inte klokt. men det gick bra när man kom ner i aléen. nu under eftermiddagen/kvällen har jag legat & kollat shrek den tredje och checkat in objektiv. för imorgon åker vi iväg & köper ett. blir troligvis ett Nikkor 55-200. för om jag tar ett annat finns risken att inte vissa saker fungerar. & eftersom Nikkor är Nikons blir det nog bäst så. visst prislappen är aningen dyrare men jag är ju ett arsel på att ta kort med manuell om det rör sig så det lär nog behövas. (tkr synd om pappa) Ha en bra annandag jul ! 

åh vilket sommarminne 09. Foto: sara eller rosanne


Kommentarer
Postat av: emelie

sv; skoja inte :D ska bli sjukt jävla nice :D

2009-12-27 @ 18:02:11
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: Emma

Tog det du har det är för nice för att vara sant :D

2009-12-28 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0