250,- är mkt på studiebidrag

Hej! kan börja & säga att det gick jättebra för amanda & lillan igår! de gick nolla & fick en rosett :)
sen igår satt jag ganska självklart framför tvn för att se buffy & vampyrerna! sen står det i tidningen att det skulle hålla på idag också mellan 7.30 till 12.30 men gjorde de det? ne.  så de sissta avsnitten som är kvart (alltså 18,19,20,21,22 går måndag tisdag onsdag ist! & det tajmade skolan verkligen bra eftersom vi är lediga från mån till ons! gisses. tur ska man ha ibland! har suttit & kollat lite för nu känns det trisst för att i säsong 6 av buffy så är hon & spike kära i varann & det är dom inte i säsong 7. så den vill jag hällre se eftersom han är idolen ;D
ska iaf snart ut & rid med amanda! kl 15.00 tror jag vi bestämde! :) men men filmen får jag nog beställa nästa månad eftersom den kosta 250,- & jag har redan har gjort upp budgeten denna månad! så jag får hålla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0