heldag på karlslund

Idag var hela NP uppe på karlslund & meningen med det var att vi skulle visa vad vi kunnde i ett stall. från 08.00 till 12.00 var det mockning & fylla på mat till pollarna sen lunch kl 12 & jag fick pannkakor eftersom sandra åkte till falken & hämta mat! sen var det dags att rida, vi fick bara ta 2 hästar så det blev den 2v nya hästen Bianca som var ganska kraftigt bygg & petit fluer som var ganska ädel emot bianca. Sara & jag skulle rida samtidigt så självklart började vi bråka om vem som skulle ha petit fluer så det sluta med att vi fick köra sten sax påse & självklart vann sara! någon förvånad? - ne. Så iaf sur som jag var fick jag rida på kossan som jag tyckte men när vi hade ridit klart visade det sig att jag fick den bästa hästen! hon var pigg, lite som lillan & mkt framåt. medans saras var seg som en åsna! hahahahahaah. detta kan jag leva på länge! sen sluta vi halv 4 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0