lunchdags snart

hej. sitter i skolan i sal 13 och har precis redovisat om kotledsinflamation. gick väll kanske inte riktigt som jag tänkt mig men. har snart lunch sen ska vi har prov på de flesta sjukdommarna en häst kan få. iaf de vanligaste. sen efter det ska vi prova våra saker som vi fick idag från hööks!!! :D
efter skolan ska vi ev först ut och hämta täcket jag köpte sen ska vi hämta amanda för hon ska komma & rida lillan. hade tänkt träna igenom La:1 sen på fältet också. sen måste vi väll fixa lite inför imorgon eftersom amanda ska tävla CR med lillan imorgon. hon ska starta 40,50cm. så jag kmr med bilder imorgon! hade bra !


najsbild med skolan datorweb haha!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: ett par CRW från hööks :)

2009-10-04 @ 16:47:02
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: vicky :) [FOTO]

SV: hej cutie =)

för att få bra foton har jag zoomat in på allt jag fotar, då får man suddig bakrund. fotar också utan blixt, tykcer det blir bäst^^

vilken skola går du på nu?

2009-11-02 @ 20:06:56
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0