she's the man!

hej! orkade inte sätta mig & skriva vad jag hade gjort igår så det blir mer idag. Jag vaknade 6.40 idag & satte mig & kolla tvn. så hästarna släppte jag ut halv åtta för jag var pigg & rastlös. sen ut & fixa allt i stallet för att sedan åka till natta en stund. så vid 10 tiden åkte jag till henne & vi gick en sväng med lellisen & sen var hon tvungen att duscha doggen så jag passa på att dammsuga hennes rum! hihi. sen kolla vi film ( She's the Man) min nya favvo! (rek) & sen var det dags för mig att åka hem! sen kl 14 var det dags för min hemlis som jag typ inte berättat för ngn utom amanda, att hälsa på Stall Wia! så där hade jag tänkt vara i 3år..Supermega bra ställe & 19 hästar varav 6 inakoderingar! så 13 hästar att rida varje dag! & allt löste sig med busstider & sånt så wii!


tryck på bilden & kolla deras hemsida!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska båda ni vara där nu? :) vrf har du inte sagt nått :O

2009-10-28 @ 18:59:17
Postat av: emma

japs :)

jadu vet inte man måste ju ha ngt spännande på bloggen eller hur? xD haha!!! :D

2009-10-28 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0