äpple eller äppel juice?

hemma idag, mamma tyckte att jag inte skulle gå iväg för tidigt ifall jag nu är/vart magsjuk. men hade iaf jättetrisst så jag stallde mig & baka äppelmuffins. så mums! luktar i hela huset nu. sen sitter man och lyssnar på lite gammla låtar från 2006/07. så goóa. typ Take that - patience. förövrigt kommer det väll inte hända ngt på den här dagen förutom att jag ska äta. haha.   BLÄDDRA NER


muffins á lá emma

 jag bjuder



haha jo, igår red jag & nathalie i skogen för att leta svamp. lyckat må jag säga! det börja med att vi skulle försöka hitta en väg över till ett annat fält, prisse tar då sina dasslock till hovar och stoppar den ena hoven i en stubbe & fastnar där. han var då tvungen att parera det hela & det vart en luftfärd för mig men jag lyckades ändå hamna på fötterna!^^ haha. sen vart ju lillan helt tokig när hon fick springa lite men det vart ju då dags att hoppa tillb över diket för vi kom inte längre & lillan gör då något slags hopp & sen dyk hopp. så nathalie glider av med näsan först & mosar nästan kantarellerna. haha inte heller helt lyckat. men vi överlevde! detta är ett tecken på att modernatur hatar oss i sin skog. haha undra varför?

Kommentarer
Postat av: Nattttiss

hsaha vi är bara för bäääässt:D<3

2009-09-19 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0