hopptävling, wittvång

Lc (90cm): jättekänslig på framridningen. trodde nästan han var halt först men ne det var han inte. hoppa. han stanna typ en gång på räcket & 2 ggr på oxern där. så då börja jag misstänka hälta. men det tyckte ingen annan utan det var nog för jag ratta lite för mkt.
sen på banan nolla i grunden och ett per i omhoppningen fick ngt på gränsen mellan 23/23sek. skulle kommit trea utan petet.

Lb (1m): på framridningen var han världens finaste! därimot var han känslig då med! han galoperade helt vanligt & sen helt plötsligt tvärnitar han & börjar kli sig. så jag höll på att flyga av.. & alla skratta. då var det en älgfluga dom satt på han knä. haha. sen på banan hoppa vi 1,2,3,4 & mot femman fick han fel antal galoppsprång & kom nära & dt tyckte han inte om. så ett stopp, sen 6a 6b (kombintaionen) & han kom bra in men det vart för långt till B-hindret så han tog i så jag hamna ur balans & tappa tyglarna. därför vart det stopp på barbapappa oxern efter. sen varför han stanna igen efter det vet jag inte. då sissta stoppet vart det nära att han fick bli big tasty asså.

NÖJD ÄNDÅ ÖVER ATT HAN VAR FIN CA 65% AV TÄVLINGEN

1m

1m


90cm

90cm

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis iaf lr nåt x)) Fin LC runda då iaf :) jag såg aldrig dig :((

2009-09-20 @ 20:01:44
Postat av: emma

det var synd för allt flöt på så till 5an. ;/ men men får väll åka iväg till laxå ev & hoppa lb :)

2009-09-20 @ 20:04:39
Postat av: Anonym

grattis!^

2009-09-21 @ 19:10:33
Postat av: emelie

fina bilder! :)

2009-09-24 @ 20:20:37
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emma

Tack emelie :D!!

2009-09-24 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0