illa


hejsan sara sov hos mig från igår till idag så igår blev det pirates of the caribbean på 9an till kl halv tolv så man var ju lagom mör tills skolan i morse. jag kände redan under första lektionen att jag inte mådde speciellt bra, satt & kallsvettades & hade spyreflexer. inte alls okej. så jag åkte hem efter engelskan. förlåt sara<3 sen självklart dog jag i sängen i ca 3 timmar medans mamma var hos sin sjukgymnast. det var skönt att sova ut. helt klart, så nu ska vi iväg till täbygatan eftersom vi är kattvakter åt några kompisar och hälsa på deras svanslösa lilla gull bussis. så, men skola imorgon iaf tror jag! senare sen kmr väll nathalie ajöken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0