kall morgon

hejs. sitter nu & har eng. jobbar om fimen forrest gump. kom till skolan runt 8.40 & då var det svenska. vi ska göra en intervju till ett företag om arbetsmiljö & säkerhet. så vi tog stadium outlet. haha. så vi ska dit sen vid 14.30. igår var en ganska najs dag. dt sista vi gjorde under dagen var att gymma på friskis & svettis. sara & jag sprang på löpband uppvärmning i 10min sen styrkemaskiner. för bra för att vara sant. & eftersom skolan betalar så får ju vi vara kvar lite längre efter skolan slutat. så nästa vecka ska sara & jag stanna kvar efteråt & träna! sen blir 3mån kort för vårann del ev. efter skolan idag ska sara & jag till mberg & shoppa & äta. blir väll iallafall ett par nya mjukisbyxer för min del. vi får se. ska kolla igenom stadium outlets lager också. skriver ikv vad jag köpte! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0