kuuuuuuligt

hej, har inga bilder just nu eftersom jag sitter i skolan. så ni får nöja er med att läsa även fast det är så sjukt tråkigt. men idag hade jag iaf tänkt att ta bussen till skolan. men det första är då att jag har tappat bort kortet. förstår inte hur. blir så irriterad för jag menar det måste ju spöka eller ngt. ah så det blir väll att få dra till WASKÖPING UC för att köpa ett nytt. om inte dom kan skicka det till mig förstås eller om klara kan köpa med ett till mig eller ngt. aja. sitter & jobbar om beteendestörningar hos hästar just nu. sen blire mat & som alla andra torsdagar så blir det pannkakor & kaffe! med grädde & sylt såklart! sen imorgon berätta sandra att vi ska upp till karlslund & kolla hästarna & anläggningen där. som jag inte alls vet utantill nejdå. haha. helt okej för då slipper man ju iaf arbeta! och ikv ska ev jag & mamma till banken & fixa mitt bankomatkort. så jag får ett alldeles nytt som det kommer stå emma mathilda birgitta pettersson på. & en ny icke-repig örn på baksidan. najs !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: skojja inte, haha ! x)

de stog så i typ 1h, ja tänkte "vafan, hur länge käkar dom banan? :o" haha :p

2009-09-25 @ 07:49:41
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emma

haha ;'DD

förstår det :D

2009-09-25 @ 13:41:27
Postat av: MERCUUUUUUUZZZZZZZZZZZZZZ

EMMA GITTAN PETTERSSON : >

2009-09-27 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0