måndag

hej, skriver lite här också för er som inte är ett dugg hästintresserade. startade med att jag gick upp 06.50 helt självmant. sen upp och bara ge hästarna mat eftersom lillan skulle skos. sen iväg & ha karaktärsämnen med NP09. Vi åt mat 11.10 & det var typ tacos med nachos till. (bäääst) sen tog jag & evelina & drack kaffe på det eller okej, jag tog två koppar! sen sluta vi 14.00 & sara följde med mig hem. vi satt först lite vid datorn & kolla lite. ska starta La:1 den 4okt hos rosendahls rf. så skojj men ändå nervöst. sen stack vi ut & red lillan&prisse sen bestämde vi att sara ska rida lillan på laxås lokala hopp. vad skojj hon kmr tycka det ska bli lillan. sen nu ska jag väll snart duscha & sen kolla kändisjungeln. typ det vanliga alltså. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0