min älskling!



tävla idag!

Lb:1 fick jag 68,28% & låg 2a på det. han var så sjukt fin. & har vart det nu dom senaste tävlingarna & det resulterar verkligen! även fast han kan vara lite trött men han kämpar ändå! älsklingen. det var nämligen så att jag & en tjej till red på samma procent! men hon hade högst på helheten så då kom hon 2a.

Lc:1 fick 71,11% där var han verkligen fin! gjorde allt super fick 8a på båda mina halter & i galopp volterna. & det förtjäna han verkligen så fin & lydig som han var! det stod t.o.m LYDIG PONNY! hahah.
sen måste jag nämna bara att vi fick 8a på båda programen i korrekthet!

Kommentarer
Postat av: anna

är det inte dags att du går upp i klasserna nu ? du har liksom tävlat lc ihela ditt liv :P är du rädd att misslyckas eller?

2009-09-26 @ 20:40:18
Postat av: emma

haha, min ponny fyllde 6iår & jag har inte de största kraven heller. jag är inte heller den som siktar mot sm, & jag vet nog ganska så väl att du inte heter anna heller utan att jag känner nog dig ganska så väl tönt. ;)

2009-09-26 @ 21:09:21
Postat av: sofie

fan vilken tönt. serigöst!

skaffa dig ett liv. har säkert stans fult polle om den ens har råd & ett liv till det? ;S

2009-09-28 @ 21:03:49
Postat av: emma

haha lite kritik får man ta,

men jag bryr mig inte ett dugg vad hon/det skriver ;) ^^

2009-09-28 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0