ont i en sköldköttel ;/

hellu, sitter här & ska snart sova. är så himmlans trött. gick upp kvart i 7 & dt tog verkligen. hade kalas för pappa igår också så det vart lite sent. men men. efter tävlingen idag har jag mest suttit vid datorn. gick ut i stallet & red lillan litegrann. hon har verkligen blivit olydig. får bli mindre skojj & mer allvar. sen har jag kollat finalen i kändisjungeln & dt var ju inte sp mkt att se. hade tänkt sitta uppe & kolla vm speedway men jag orkar verkligen inte. imorgon ska jag bara tat lungt tills kl 18.00 då jag ska hoppträna för ulf johansson på wittvång! ska bli kul & se hur han är. sen nästa vecka kmr mitt bankomat kort & jag kmr ha massa pengar på det. fick min lön i torsdags men har ju inget kort. fick 5800:- helt okej faktist. men allt ska ju till pappa eftersom jag köpte stövlarna & sen ceacar. men studiebidraget på det blir mer än najs! skriver mer imorgon nattinatt!

Kommentarer
Postat av: helga

jag fick 6000kr =)

2009-09-27 @ 17:40:03
URL: http://cocoabean.blogg.se/
Postat av: emma

va fick du? :O

men du var ju ioförsig där alla timmar ;) :)

2009-09-28 @ 08:12:33
Postat av: Anonym

pengar pengar pengar!^^

2009-09-28 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0