saffranskridsko

helusan. skolan idag var helt okejsigt kort. förmiddagen bestoda av hästen beetende med marty roberst horsemanship. sen kaffekokning. & malin var promt tvungen att tjafsa om att det fastnar vatten i kaffefiltret så det borde bli en kopp mindre. åh din 10 åring. sen eftermiddagen gick vi till granngården & kolla ridhandskar & hundhalsband till chicko. jo, måste ju bara säga att malin var rätt fräsig igår & döpte om sanfrancisco till saffrans-skridsko eftersom hennes dog heter "enligt henne" skridsko. sen så ville sandra vår mentor att 4a av oss skulle stå på gymnasiemässan & prata om vårann linje. haha. det tycker jag dock malin kan göra. eller ne, sara! imorgon är det iaf min första fälttävlanstävling, debutant p70 klass I faktist. & dressyren går för anders fritzell som jag aldrig ridit för med prisse utan bara lillan. vet bara att han är snål på komentarer. sen nu på nattkvisten prata jag med lowe om hans finafula utflykter med jonte. schalibab 





Kommentarer
Postat av: helga

kolla in min nya blogg! :)

2009-09-05 @ 00:08:17
URL: http://cocoabean.blogg.se/
Postat av: emma

absolut! :)

2009-09-05 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0