skön dag

 hej, sluta 11.10 idag. alldeles för skönt nästan. nästan onödigt att gå till skolan. men varför jag inte la in ett inlägg igår beror på att vi inte har något virusskydd till datorn just nu. så jag får igentligen inte skriva nu heller. för vi känner att det är ganska onödigt att få trojaner i datorn igen. så om det inte blir några inlägg på ett tag kommentera gärna det som finns! byä

på söndag är det tävling på wittvång hoppar 90 & 1m.

ponnyn red jag idag också! trimma på fältet där dom tagit hösilage. han var så fin! red skänkelvikningar öppnor ,slutor öppnor i galopp och träna skänkelvikningar i galopp & även galopp till halt. & han är så jävla fin ponnyn. önska att han kunde länga traven men neh det är ju alldeles för mkt. men han kan ju allt annat som ingår i ett FEI program så han är ju absolut inte helt kass min älskade kan inte länga på traven ponny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0