sluta 11

hej, sitter här nu i min kungsörs rk meeting 2009 tröja & är ladda för att sova. idag har det faktist vart en väldigt händelsefull dag (vet att jag skriver lite lillgammalt) men man blir som man umgås "sara". började med att jag inte kom till skolan förns 08.40 & därefter säger min klass på 5pers att vi slutar efter lunch. så sara & jag sket i den & gick ist till granngården för bussen gick inte förns 30min. så in där. kolla runt lite, sen tog vi 31 till m-berg & kolla team sportia & till häst. och självklart donkan. sen kom mamma & hämta oss. sara skulle hem halv 3 så vi ställde oss & baka mina berömda äppelmuffins som vart helt missbildade. synd. annars var dom góa. sen efter det tog jag mig en rackarbajsar sovare på 2h. sen iväg igen till granngården för att köpa spån. la också undan ett par läder boots till lillan så hon slipper trampa sönder dom igen. kostade 200 men det var halva priset. sen var det dags att åka hem för stallet var inte gjort sen red jag till halv 8. & nu börjar det bli riktigt svart vid 7 tiden. det är hemskt utan snö. men men imorgon blir friskis & svettis på idrotten det blir helt okej !

- jo mamma & jag köpte en ny serie hudvårdsprodukter från apoteket idag. med karaktär av pappaja. så bäst! kosta 87:- för en bodylotion ;S


bild från när jag red sagohästen

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: skojja inte -.-

fast ja bor ju inte direkt på alndet då men (a)

2009-09-28 @ 21:54:50
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: yes, speedway e skitkul! :D

jason crump e bra, en bra förlorare oxå, blir ine skitsur om han inte vinner (visar de iaf inte) och är en bra tävlingskompis mot alla liksom :)

2009-09-28 @ 22:14:00
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emma

absolut :)

2009-09-29 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0