Blir inget kungsör nästa helg men..

Nej. det blir inget kungsör nästa helg. eftersom jag vill tävla dressyr också & för tillfället inte har någon regional licens så ska jag starta på Wittvångs-dagen på förmiddagen är det dressyr. domare: Agneta Nylander. jag ska bara starta en klass. jag hade tänkt starta Lap:1 så red igenom det idag för första gången. gick helt okej bara att jag inte fick in det i huvudet. men prisse skötte sig fin fint. bara att han vill köra rena byten ist för enkla ;). Sen på eftermiddagen på lördag är det pay and jump efter dressyren & då ska jag hoppa 90cm. bara så han ska få ha hoppat innan första div3 omgången! =)

Ceacar 60 cm

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska inte heller till kungsör x) <33

2010-04-12 @ 20:40:50
URL: http://sofiatyp.blogg.se/
Postat av: sandra

Men... Då ses vi på Vittvång :D<3

2010-04-12 @ 22:49:26
URL: http://xessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0