Idag =)

idag har dagen sätt ut följande:

Red dressyr kl 11 nere på dass stycket och gick noggrant igenom Prisse & känner bara så jävla surt för att det inte finns några tävlingar här omkring NU. han var så j***a fin. älskar min ponny :) han gjorde allt topp 10! utom mellantraven haha. lite irriterad över att det är "enkla byten" i ponnyprogramen. vafan kan det inte få vara rena byten för? eller är det bara för att min ponny kan det som det inte är det? ååh skit ponny klasser.   
Sen har jag & mamma vart hos kiropraktorn. sen bestämde vi oss för att åka till en gårdsbutik ute i st mellösa & köpa fodermorötter. så det blev 2 säckar 25kr/st. Toppen!
efter det åkte vi till Bea johansson som har Coco & blancha för att hämta mitt dressyr schabrak med whs loggan på. (tycker inte om tyget så ska nog ha det som tränings schabrak ist.) bilder från testandet kommer imorgon eftersom jag ska testa det då.
har även longerat Ceacar på ladugårdsbacken idag. han var Mr överskottsenergi.se !

Imorgon ska jag & Klara mustonen upp och se på ÖFK's lokala hopptävling. (Jag är inte med pga att jag fick välja mellan Öfk's inne eller Kungsörs ute.) så det fick bli kungsör (där jag gillar att tävla!).. 
Så hejja alla Whsare! Speciellt: Sofia Bergman, Clara Brusebäck, Wilma,Filippa Nilsgård & Louise. =(vi som tränar för åsa ;) haha.


Sofia Bergman - Bonnie & Jag på Prisse förra året i Kungsör.

Kommentarer
Postat av: enewe - satsande dressyrryttare'

sv: vill du att jag ska svara på det tillsammans med frågestundssvaren? eller vill du ha svaret på en gång? :)

2010-04-10 @ 22:27:27
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: jonna

när är det i kungsör? :D <3

2010-04-10 @ 22:39:18
Postat av: emma

Jonna: det är den 17/4 =) <3

2010-04-10 @ 22:44:36
Postat av: enewe - satsande dressyrryttare'

okey ;)

2010-04-10 @ 22:46:04
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: enewe - satsande dressyrryttare'

sv: kan du kommentera det på frågestunden-inlägget, annars finns det risk för att din fråga inte kmr med ;)

2010-04-10 @ 22:46:50
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: enewe - satsande dressyrryttare'

sv: haha, tack för din fråga ;)

2010-04-10 @ 23:02:05
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0