läggdags.

har nog pratat med hela världen idag =) kul att höra av alla. imorgon ska jag få sällskap av klara mustonen när jag ska hoppträna :) vart nog 1h prat bara med henne idag. blev inget ridande idag för det vart så sent på kalaset. trodde nästan att jag skulle ha träningsverk ikväll men har inte det någonstans efter boxningspasset. måste ju betyda att all hemmaträning gjort susen.

som sagt är det hoppträning för åsa imorgon kl 19. & då får jag träffa fröknarna tretorn förhoppningsvis som alltid är góa & gla! :)


bild: gr cup 2009. 2a
haha. extrem rolig cup, linn och jag körde nästan samma procent, & klasser hela vägen ut.

Kommentarer
Postat av: clara

självklart får du träffa oss!!:D<33

2010-04-07 @ 10:50:34
Postat av: sofia

haha tretorn x)<33

jag kanske inte va så jätta glas igår haha.. kunde inte andas :( <33

2010-04-08 @ 14:25:34
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0