Måndag

Idag var det Emma 1A. bara jag där "hihi" men malin var där & hade bus. hon redovisade sitt skolprojekt & sedan efter lunch skulle hon,jag & sandra ut till Loviseholm och förbereda inför tävling. gick jättebra, känns skönt att malin inte behöver skämas över min polle jag gjorde iordning ifall hon skulle ut på tävling med den ;D...

Efter skolan tog jag 24:an till Adolfsbergsskolan & hälsa på. tanken var att jag skulle till natta men det blev att säga heja till resten av skolan också. efter det åkte jag, nathalie & petra till m-berg & gick på mc D & bikbok. sen kom mamma & hämta oss. vi såg lite BtVS avsnitt sen så skulle mamma & jag iväg för att köpa skor på HM.
blev ett par helsvarta med snörning. (skitstora) tog 37 men skulle igentligen behövt 36. 

sen nu på kvällskvisten körde jag konditionsträning med prisse & sen lite SV hollywood fruar på tvn.
så nu känns det sovdags.  

Prisse,Nathalie,Lillan 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0