Nu blir det Emma quiz :)



10 saker du inte visste om mig:

1. jag skulle igentligen heta mathilda (med H) och Edqvist om jag skulle tagit mammas efternamn
2. jag är extremt lätt flörtad & faller lätt för den som lägger in en flört
3. början av nästa år ska vi börja leta efter en stor häst.
4. höjdrädd, spindelrädd, myrrädd men inte rädd för ormar
5. att min drömkille har brunt eller svart hår
6. jag är 162cm mätte mig nyss hemma
7. jag kör traktor och bil såklart
8. jag har ingen känsel på insida smalben. pga att jag gick omkull med lillan & fick henne över mig 2007
9. jag var blond tills 5 års ålder
10. min favorit skådis just nu är James Marsters & David Boreanaz

Kommentarer
Postat av: Marcus

ofta du är så lätt flörtad!? :o



och ajg vet jag är din dröm pojk! h3h3

2010-05-01 @ 23:30:39
Postat av: emma

Jag är visst lättflörtad :D

flörtar ngn med mig som jag tkr ser ok ut. då gör ju jag det tillbaka ;) hihiih

2010-05-02 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0