Stall Wia

Souther Breezer "Ezzie" 168cm Irlänsk sporthorse. tävlad t.o.m 130cm. 150.000kr
mycket välriden herre! mer info finns på www.stallwia.se


Vart som sagt på praktik hela dagen. började med att jag missade bussen för det var sån trafik.
så tog den som gick 08.24 istället & sen tog jag mig en riktig promenad från glanshammarskolan på 25 minuter..
red Drag race & Ezzie idag. 
Sandra var kom runt 14 snåret & hade en bedömnings lektion med mig. hoppade några övningar och red dressyr för henne =) (med Ezzie)
 
Såhär såg övningen ut. Började med "bomarna är de som ligger på en lodrätt linje" krysset & räcket är de övriga.
Denna övning tog sandra från boken som Lotta björe & sylve har skrivit. "Lottas gämn galopp övn!"

gick hur bra som helst! hade jag 150.000 skulle jag önska mig Ezzie i julklapp =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0