Dagens Terrängträning:

det gick helt okej, prisse var alldeles för pigg & dum som jag är glömde jag byta till tredelade bettet. så det vart en lektion på ett rak vilket inte prisse tyckte alls om så han drog upp huvudet i himlen & flög åt alla möjliga håll & kvick som han kan vara så blev den en balett landning av mig rakt på fötterna. snyggt var det enligt publiken (mamma & natta). förövrigt gick det toppen. bra flyt & ett betydligt högre tempo & mindre bockserier under rejs streckorna. bara massa ++++ till prisse!!





jag vet att luddet sitter förlångt ner...


Kommentarer
Postat av: melisaaaaa

hejj:) jätte fin blogg och fina bilder kolla gärna min=)

// melissa<3





www.plockasmultron.blogg.se

2010-08-20 @ 14:52:03
URL: http://pl1. pockasmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0