första praktiken efter lovet

japp idag var jag på stall wia för första gången efter lovet.
hårdkörning direkt & självklart är det ju meningen med praktik. att rida. idag var det bara jag & anna där för anita var & hämta hem nya förmågor :).  jag red 3 pollar idag & bl denna:

Liesma sto f.01 e. Lords (Ladykiller xx) 164cm
hon är är jättetrevlig att rida. min typ av häst. sportig & en riktig fräsare i galoppen & hoppar in i galoppen när hon blir het. en Emma-Häst helt enkelt :) red också 2st inakorderingar, Gangster & Cindy, små mycket fina prickar dom också men tyvärr har de ägare :(


på bilden: Liesma & Anna

Kommentarer
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv: jomen hon har en ponny oxå! :)

2010-08-25 @ 22:36:59
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0