gårdagen..


ja igår skedde en liten olycka på wia. eller ja jag får skylla mig själv. börjar förstå nu varför man ska ha hjälm när man longerar.. jag longerade nämligen en häst på via med kapson & inspänningstyglar. så skulle vi rätta till insp-tyglarna & sen vägrade pollen att gå iväg, så då tog jag emma-drastiska åtgärder & smällde till hästen med den återstående delen av longerings-linan & då blev hästen livrädd & vände upp röven & kicka mig rakt på armen.. idag är det väldigt stelt & svullet..men som tur är inget brutet. så jag håller på att köra rehab inför helgens SM + att det är fälttävlan gör ju inte saken mindre illa. hade det vart dressyr hade det inte vart lika jobbigt med armen..men nu kommer ju prisse visa sin starka sida, det gör han jämt i terrängen ;)


denna sida på armen var det jag vart sparkad på..

Kommentarer
Postat av: Mamman

Bra gumman!..att du äntligen fattat ;)

2010-08-31 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0