såhär sa mina ponnier

Prisse - han älskar att göra alla glad och det är nästan hans livsuppgift att vara tillgiven. han vill alltid ha en utmaning. han älskar att vara i skogen och det är där han lever livet. så han älskar terrängen där han både får utmaning & kan leva livet i skogen.Emma ska inte alltid lyssna på sin tränares åsikt utan vi ska få ihop det tilsammans med våran kommunikation. han älskar emma och är så glad för att han får bo här. sen tycker han inte om sin sadel. (och det förstår jag/emma)

Ceacar - vill ha mer omtänksamhet och ser fram emot att bli ridhäst. älskar att stå i hagen och bara leva livet där. han var inte så pratglad ;)

Lillan - jag ser mig som emmas vägledning i livet. Emmas lärare. jag ger henne stöd genom allt och försöker komma med råd. emma ska inte alltid lyssna på sin tränare utan stå för sina åsikter. jag älskar att galoppera fort. och att vara på tävlingsbanan är sättet för mig att kunna få visa upp mig och min stolthet.


jag kommer at ta ut ina ännu en gång för att hon ska få prata mer med lillan & sen min ena katt.



Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

vad är det för någon tjej? hur mycket tar hon för ett besök?

2010-08-06 @ 16:55:24
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0