Tränare genom åren!

Jag vart sjukt inspererad av Amanda Lodesjö som förövrigt har en hingst om det är någon av er läsare som är hingst-intresserade!

Tränare:

Lina Östlund-Lagerström - www.shov.se

min hudtränare! rider dressyr,hopp & fälttävlan för henne! hon är den bästa tränaren jag ridit för helt klart! i fälttävlan skulle jag kunna jämnföra henne med Janne Jönsson. Om inte mer effektiv ;-) 

Åsa eneroth - hopp,dressyr
Jan Jönsson - A-tränare fälttävlan
Lisa Wikensjö - dressyr
Fia Krügel - dressyr
Cissi Brage - dressyr
Lollo Åman - dressyr
Lina Hägg - dessyr
Petra Wall - dressyr
Anki Almlöf - dressyr
Niklas Jonsson - hopp
Karin Svantesson - hopp
Sandra von malottke -
hopp fast med en av anitas hästar, hon hjälpte mig även på LAG-SM
Anna Edlund - hopp
Elin Jansson - hopp
Sofia Hjalmarsson - fälttävlan
Mia Carlbäck - hopp
Martin Jarhäll - hopp


Det är dom jag kommer på i nuläget :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda Lodesjö- Baileyz RNF 187

Tack för länken !:D

2010-12-07 @ 21:18:18
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0