Helt okej långdag! :-)

Hej. Var ett tag sen som jag skrev om min dag. så passar på nu, är ju lite utav vad en blogg går ut på. Skolan kl 8.20 till 16.00 gick fort tack vare att vi har så roligt i skolan tjejer emellan. fick tillbaka matteprovet. fick 17 & man skulle ha 20 för G. så en kompletering & sen ett G ! :-) förstår inte att matten kan vara så svår. i Sara Sjöös ögon är det ju lätt som en pannkaka. men i min och Hannas värld är det som att läsa på arabiska eller kinesiska. när jag kom hem gick jag ut i stallet & fixa allt. gav lillan sin medicin (Finadyne) som hon ska ha i 14dagar. ikväll blir det att kolla på:

19.30 - Halv åtta hos mig, TV4
20.00 - Buffy the vampire slayer season 5, DVD
21.00 - Efterlyst - TV3

Sen blir det att sova ut inför praktiken imorgon. ska upp kl 6.00 eftersom jag tar täbybussen 7.19.
& imorgon kommer även sandra för att kolla när jag rider. & göra en kursplan inom ridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0