Hoppträningen



(pilarna betyder från vilket håll vi hoppade övningen från.)
såhär såg hoppträningen ut. när det står steg betyder det galopp avstånd. (ville bara påpeka det)
vi hoppade allt på 1m igår. helt klockrent kändes det. inte ett stopp eller krongel. det ända var att han så gärna ville skjuta in bogen efter sista hindret i alla övningar men det släppte sen. åsa la sedan upp ett hinder (i övningen 4 steg) la hon upp sista räcket på 1.10. & det hoppade han asfint på. så jag är jättenöjd med honom igår. nästa träning blir om 2 veckor. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Roligt det ser ut :) Hade velat kolla, men var tvungen att åka hem och packa x)

och så att du vet sen, så har jag bestämt mig för att inte träna för åsa, för har Anna som tränare på specialidrotten i skolan, och sen vill jag träna för henne :) o åsa vill ha oss på ett speciellt sätt, som inte är fel, men det blir lite rörigt nör det är tävlingssässong att hålla på och ändra x) bara så att du vet. men i onsdags visste jag faktiskt inte att det var heller xD

2010-02-25 @ 21:47:23
URL: http://xessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0