Praktikdag tors,fre

Hej, har ju praktikat tors,fre..på torsdagen kom sandra för att se mig rida. och att vi skulle komma överens om vad jag skulle träna på. vi båda tyckte att jag skulle räta upp axlarna & att jag skulle bli starkare i insida vad. så jag ska rida med 5 hål kortare läder (än vad jag brukar ha) 3 dagar i veckan. gick verkligen bra att rida hade Laredo och han brukar ju inte vara den goaste jämt men han var verkligen det i tors. vi hoppade lite och sånt också! sen visade jag även Raisa för kund. och hur härlig häst som helst och gissa, hon vart såld på det! :-) idag så red jag,elin & emelie ut på 3åringarna. det var bra nära att jag flög av (red Bizniz) eftersom han är bakskygg så vart han rädd för sig själv & skena några meter så jag tappa stigbyglarna men fick tag på dom igen & kunde få stopp på honom! red Raisa idag också lite på banan medans elin red kolka. kom även en nya polle idag från anitas hemmaort! ska bli spännande att se den nästa vecka! jo måste bara skriva att Caroline af ugglas ni vet Snälla Snälla Snälla, hon ska komma & provrida Essie. hur coolt är inte det? så Anita ska inte tävla på söndag eftersom hon kommer!

detta är Anitas egna Bizniz. Han är 3 år 165cm e.Biskwit u.Colorado ue. Jaguar




Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman

Visst är kavajen snygg :O <3<3<3

2010-02-13 @ 15:13:35
URL: http://bilddagboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0