9/1-10

Sitter & lyssnar lite once more with feelings låtar från buffy. men för övrigt idag har det mesta vart att handla inför imorgon för då fyller jag 17 :(. det är för gammalt. men vi har även beställt en wilma tårta som är så himla god. igår var vi hos amanda till typ kl 7 och gjorde upp hur mycket hon ska rida lillan i veckan och visst var jag tvungen att köra lite playstation. sen idag var jag tvungen att köpa frida tidningen. men den var inge bra tyckte iallafall inte jag. visst. något bra stog det väll men att dom tog ut 2010 års snyggaste killar var verkligen helt fel valt. 
skriver väll in ett inlägg imorgon om vad jag fått i födelsedags present 


poppis på räcket i trappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0