Första skoldagen

Första skoldagen idag. det gick segt i morse måste jag säga. men men det gick. var ju häst lektioner idag så det gick finnemang. räknade ut prisses foderstat. han skulle ha 22L vatten 6,5kg Hö & 1,8KG Krafft vilket jag tror inte stämmer riktigt. när jag kom hem så stack jag ut & tog en sväng på prisse i snön sen satte jag mig och läste 35 sidor ur LJUDET AV DITT HJÄRTA. så himla bra bok! svär att de vuxna också tycker om den eftersom jag igentligen hatar att läsa böcker.



fick totalt:

Så länge vi båda andas - twilightbok
Ljudet av ditt hjärta - twilightbok
500:-
1000:-
100:- + paradis ask
Skidåknings pannband (fun wear)
kavajen av mamma
sadeln betald litegrann
(på bilden är KL tävlingströjan som jag köpte idag på rean för mina pengar.)
Sen kommer jag nog köpa Buffy säsong 5 också! :)

Kommentarer
Postat av: ewe :)

Ljudet av ditt hjärta är bäst! <3



sv: Jag tror jag åker till Laxå den 13 Mars beror på vad det är för klasser förståss :) Div 1? Nej jag tror inte det, några dressyrryttare har slutat i klubben några som tävlade LA och så /: jätte tråkigt för jag skulle vilja tävla Div 1 helt klart! Acrobat och jag är redo för det men inte kul om man inte har något lag att tävla för, om man inte blir inlånad men vem vill det egentligen? :s vora iaf as kul med div 1 :D <3



Ska du tävla div 1 dårå? :)<3

2010-01-11 @ 19:42:31
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Ewe :)

sv: åh! åh. menar du det? :D

hoppas ni inte får ihop något lag (a)

hahaha. <33

2010-01-11 @ 21:01:03
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0