Gott Nytt 2010! här kommer fyverkeri bilder

Här är ett litet collage från gårdagens fyverkeri, var i kumla & bl på torget! sen att jag fick köra på manuell & inte hade en aning om inställningar hör kanske till bilderna. därav lite suddigt hit & dit. Ska snart ut & rida både lillan & prisse. sen kl 14.15 på tv400 äre Världens kanske sämsta pojkvän ever. & sen är det bara att vänta tills kl är 18 & då är det Harry Potter & fången från askaban. det var ett tag sen jag såg den. Sen imorgon eller på lördag tänkte jag sätta ihop en önskelista inför min födelsedag. så håll koll ! :)



Kommentarer
Postat av: emelie

sv; jag hade slutartiden 1" (1 sek alltså) och 1600 i iso (va inte meningen att ja skulle ha 1600, brukar ha på typ, 400 annars, men missade å ställa om) :p

2010-01-01 @ 21:10:21
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0