hemma från skolan

är hemma idag. efter skolan igår åkte vi till farfar & ulla, satt en stund och läste min Sh uppgift om brott och straff sen somna jag där. sov en timma & när jag vakna var jag helt slut. vaknade idag med stans huvudvärk. så är hemma idag. ska läsa massa i ljudet av ditt hjärta (eqlipse boken) den är helt underbar! 5 toasts får den lätt av mig ;)

Fastnade framför tvn också (nyhetsmorgon) och där var det ämne "färga håret". Om man färgar sitt hår svart eller väldigt mörkt och man har ljust (blondt,mörk blondt.) i vanliga fall så finns det stor risk att man får allergier. det kan man inte tänka sig. vet inte varför för den biten var jag inte riktigt inne i. men man tycker att om man blonderar så är det ju också starka ämnen som kan framkalla allergier. hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0