jag har längdskidor

Nu sitter jag här med blött hår inlindat i en minimal handuk. ska nämligen bort till täbygatan till a&b och bland annat visa mitt objektiv. red imorse och sen så har vi lånat hem en sadel som passar prisse. men går pappa med på att betala den? det är frågan. vi får se hur det blir. det är i alla fall en Globus Clic sadel. Sadeln på bilden har med att göra, för jag satt nämligen igår kväll & kollade på en ridsportbutiks sadlar. detta är en special sadel för fälttävlan som kostar 20 för mycket. (20.000 för er som inte fatta.) tycker den är något najs. märket är Tolga.

vi lånade även hem ett par längdåkningskidor idag från mina sysslingar. dom är jättesnygga & sköna pjäxer. dom är slaimgröna & svarta (vilket är det som gör dom snygga)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0