Har ju inte berättat om hur det gick i baståsen förra lördagen..

Jo den 3/7 var vi ju iväg till baståsen för att starta en p70. det var väll drygt 35 grader mitt i solen på terrängbanan så det var väll ingen höjdare. i dressyren fick jag 51 straff (65,5%) & jag var även nolla i hoppningen. därefter dröjde det en hel del tills terrängen starta kl 14.00. men men när det väl var dags var prisse som vanligt inför terräng lite stirrig. men det gick så otroligt bra! vi var nolla men eftersom han var tittig på allt utom hindrena så fick vi 12 straff (eller på svenska tidsfel). så det resulterade i 63straff & en 6e placering av 7 plac. vilken bonus att bli placerad i den hettan! fick ett badlakarn & en stor grön plasthink i gummimaterial som jag redan har men de är så himla bra :) !!

Sen kom det fram en tjej som hette Lina som var lagledare för Örebro Fälttrittklubbs Lag-SM ponnylag & undrade om jag ville vara med i laget & självklart tacka jag ja! gud så kul :D! så jag ska ut & försöka få en till nolla i terrängen i p70 nu sen får jag starta! men jag är preliminärt med! :)

målgång



stillastående start


fia var också med :)

vill ni se resultat gå in på baståsens hemsida


Kommentarer
Postat av: emelie

grattis till placeringen å den ev. lagplatsen! :D

2010-07-13 @ 11:21:14
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0