Solig onsdag=)

hej alla. gud vad glad jag är att se att ni fortfarannde håller koll på bloggen även fast jag inte uppdaterat sista tiden. lägger in ett inlägg åt er nu ist. kom nyss hem efter att ha spelat minigolf med skolan! följde med hem till sara & kom ganska nyss hem. vi ska till mberg senare så ville fixa stallet innan. lite nyfiken på vad jag kommer få för betyg i basmaskin/körnings kursen som vi gjorde förra måndagen. men men.. vi ska iaf leta sommarkläder till både mig & sara sen ska vi ta en titt på hööks & till häst. älskar att gå på till häst nu när dom fått hem så fina saker där. men det är lite "se men inte köpa" .. haha.. imorgon är det skolavslutning & då ska jag & brudarna ut & äta efter skolan sen ska vi antingen bada eller spela minigolf. lets se tomorrow.

skriver ett inlägg imrn :)

jag & sanna på lisa wikensjös ridbana


Kommentarer
Postat av: sandra

Vart står Sanna? :P Hos Lisa Wikensjö?

2010-06-02 @ 16:17:49
URL: http://xessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0