5 snabba med taylor lautner (from twilight)



1. Finns det någon modetrend hos tjejer du inte gillar?
jag förstår inte riktigt grejen med benvärmare. ibland kan det vara riktigt sött. men det är nog mest när tjejer har det en riktigt solig och varm dag som jag tycker det ser konstigt ut.

2. Vem skulle spela dig i en film?
Alla skulle säkert svara Johnny Depp, men jag skulle inte ha något emot att Brad Pitt eller Matt damon spelade mig.

3. Om du skulle byta plats med någon för en dag, vem skulle det vara?
Brain Austin Green. eftersom han får dejta Megan Fox.

4. Vilken låt spelade du senast i din ipod?

En technolåt

5. Vad var det senaste du köpte?

En biff som jag åt till middag igår

(taget ut Frida.)



Matt damon

Brain Austin Green

John "Johnny" Depp

Megan Fox

Brad Pitt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0