:]


bild: Prisse innan tävling

test av sakerna från Gb Hs: hej. kom nyss in från en ridtur på min gullunge. testade eskadron luvan & john withaker luvan & jag TIPSAR verkligen dom för dom sitter så snyggt!

ridturen: vart väll inte mycket till lydnad som tanken var från början. utan jag hade först tänkt mig att rida lite så han fick pulsa i snön men råkade bedöma diket lite för sent så stackarn gick ju ner i diket & vart så rädd att han bara stod & skaka. så det vart konditionsträning tillslut. det gick iallafall bra!

ikväll: dagens bästa dag. tv400 kväll!
20.00 buffy säsong 2
20.55 buffy säsong 2
21.55 världens kankse sämsta pojkvän..ever!


Kommentarer
Postat av: ewe :)

sötprisse! <3

2010-03-02 @ 19:44:12
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: ewe :)

sv: hihi, yes det ska jag :) B:1 och A:1, det är tufft motstånd så jag förväntar mig inget, men en säkert bra start på året (: hoppas jag! <3

2010-03-03 @ 07:26:01
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0