ginzabeställning och sova i husvagn!



gjort stallet på morgonen och kl 14 åkte vi till ATG och vaccinerade prisse mot hästinfluensan. eftersom han gick och skrapa upp ögat så fick han ju sin dos stelkramp då. så vi slapp den idag =)..
Ikväll ska jag & amanda sova i deras nya husvagn som står hemma hos oss. (det fanns en sladd så elementen funkar i husvagnen) så vi slipper sova i + 3. haha! =) det blir nog mysigt med massa spel & täcken!

sen imorgon ska jag och nathalie ha Buffy night påsk weekend 2010. det ser jag också fram emot =)

Nu har jag iaf beställt Buffy säsong 2 & 4. kommer efter påskhelgen! =)

Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Åh vad skönt att höra =)

2010-03-29 @ 16:10:57
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: emelie

nu finns bilderna från askersund ute på lisas picasasida, www.picasweb.google.se/xaktly :)

2010-03-29 @ 23:12:15
URL: http://fjordyy.blogg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Wieeeeee! haha Buffy:D

2010-03-30 @ 12:07:20
Postat av: emma

yeaaaahhaaa. buffy lovers you and i!!! <3

2010-03-30 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0