Hjälmar?

När jag har sommarjobbat i sommar ska jag köpa nya hjälm. bl för att jag i sommras slog i min john withaker ganska så hårt när jag flög av prisse barbacka i kohagen och landa på massa smågrenar. & sen att den börjar bli åt det solblekta hållet. självklart har man lite att välja mellan. dessa är snygga tycker jag =)

Charles owen hjälmen som är två färgad. favorit är då denna färg.

Den nya Gpa hjälmen evolution.

Den ända Gpa speed air hjälmen jag vill ha är den gråa. inte blå eller svart.
Tone in tone tycker jag också är helt okej! =)

eller den klassiska John Withaker hjälmen. funderar på att köpa den fast en blå.
sen är det så att jag inte vill ha den utan autograf. utan det ska vara den med. (finns faktist att få tag på nu på Till Häst här i Örebro & bl på S.E.G & company.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tkr inte du ska köpa den överst, med blå rand.. Men dom andra var fina, den nedersta var väl kanske lite mer min typ om man kan säga så:D Kmr du och hoppar på ons?

2010-03-19 @ 23:13:58
Postat av: emelie

ja tkr antingen jw eller gpa evoulution ^^

men du väljre ju själv ;)

2010-03-20 @ 08:26:49
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: emma

sv, filippa:

haha okej =) japp jag kommer! kommer du vara med? =)

2010-03-20 @ 09:22:15
Postat av: sofia

haha den första va inte så fin :(

tycker du ska köpa den sista, det är inte så snyggt med gpa hjälmar på dressyrtävlingar x)<3

Annars tycker jag att du ska köpa en back om track hjälm, det är dem säkraste och dem är sjukt sköna :D<33

2010-03-20 @ 13:47:37
URL: http://sofiatyp.blogg.se/
Postat av: emma

nej du har rätt sofia om gpa. fast den första tkr jag om ;) blir en jw såklart om inte det drastiskt kommer ut stans snyggaste. :)<3

2010-03-20 @ 17:02:04
Postat av: Filippa

japp:)

2010-03-21 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0