ingen praktik idag :(


Prisse på Newforest utställning 08. han fick 38p av en norsk dommare.

hej. blir ingen praktik idag. har suttit och kollat film hela förmiddagen idag. hade tänkt försöka ta mig ner & få i mig ngt även fast jag inte känner någon smak. meningslöst liv att inte känna någon smak när man äter. :( ..sanne dressyrtränade prisse igår för lisa. & det hade gått skitbra. han hade vart så duktig och gjort allt korrekt så dom tillslut nästan inte visste vad de skulle hitta på för att göra saker & ting lite svårare för honom. känns nästan som att jag sitter & skryter om prisse. men han var så duktig. bebis<3. ikväll missar ni väll inte Troja kl 21.00. tror det gick på kanal 5. är inte säker. det är med blandannat Orlando bloom & Brad Pitt.

Kommentarer
Postat av: sofia

prissebebis :)<3

2010-03-18 @ 15:21:45
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0