lördag, börjar bli sjuk :(

kanske ska lägga upp ett inlägg om mitt liv också inte bara bilder med minimal text.
inatt sov sandra över hos mig efter skidåkandet. jag vaknade kl 7. medans jag väckte henne kl 10 för mamma skulle iväg & köpa någon bädd fotölj. efter det gick vi en stund på marieberg men blev inget shoppande. (för er som bor i Örebro. så har Till Häst börjat med John Withaker sortiment. var där förra veckan precis när de höll på att packa upp. (allt är så snyggt!)..iaf efter marieberg så åkte sandra hem & jag gick och lade mig framför tvn. somnade i 2 timmar och var helt borta efter det. stallet gjorde jag nog runt 16 tiden någon gång men det blev inget ridande eftersom jag känner mig krasslig. har ont i halsen & hes. bådar nog inte gått direkt. så imorgon får jag väll se om jag kan hänga med amanda ut på en tur. hoppas verkligen det =) glömde nämna att vi har studiedag på mån,tis. så jag får försöka krya mig under dom dagarna!

ha det bra alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0