torsdag

praktiken - kan ju börja med att säga att det var praktik idag!
fick bli att rida maja en mkr brun polle på ca 168. skulle hoppa upp, tappa balansen för hon ville inte stå still. så jag flög baklänges och låg på marken. sen när jag hade ridit en stund dröjde det inte länge innan hon ställde till med bockserier så jag hamna ännu en gång på marken. självklart ville hon göra en favorit i repris. så det vart en bockserie igen och jag låg ännu en gång på marken. haha lyckad förmiddag :-). hon fortsatte ju sen att studsa omkring men sen höll jag mig kvar! skönt det för jag hade ingen väst ;-). resten av dagen var bra.  red den nya 4åringen som kom igår. han var iaf tam :-)

stallet hemma - när jag kom hem var det dags för mitt egna stall att slippa lukta bajs så gjorde iordning det. tog in pållarna & det fick bli longering för prisse idag. han gick dressyr pass med sanne igår och han hade nog lite träningsvärk idag. skulle försöka lägga upp ett klipp på youtube men det går inte. någon som haft problem med upladdning? 

imorgon är jag iaf ledig :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0