dagens tävlingsresultat..

idag var = läskigt ridhus för prisse. han hoppade till & fick en 3a här & en 4a där. det är verkligen det värsta jag vet när en häst är "rädd". så jävla fjolligt. trodde nästan jag skulle strypa ponnyn. men med lite respons från dommaren (Petra Wall) & (Margareta Tellander) så vart det väll hyffsat bra i slutändan..

i Lc:1 var han som en fiolsträng men gjorde allt han skulle..vi fick 67,4% och det vart en 3dje plats =)

i Lc:2 var han lugn & fin...(ibörjan) det var där han fick en 4a här & en 3a. haha. han flög mest runt tyckte jag men men.. han fick 62,2% & vi kom på en 4de plats =). så en gul & en röd rosett fick prisse under dagen! han var ju iaf lätt bögigast på hela tävlingsplatsen! min älsklingsponny <3.

GRATTIS bea som plocka med sig halva ÖFKs rosett kartong.. =)



Bilder kommer imorgon!! lovar..

Kommentarer
Postat av: Halldin

jasså du ;)

2010-05-10 @ 11:55:25
URL: http://tankarfranettliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0