en heet tisdag.

sara och jag tog sovmorgon så vi tog moppen till skolan. hade eng,eng,ma & idrott. efter idrotten (brännboll) så
skjusa jag karin till 22an så hon kunde komma till stan. 30 sek efter att jag släppt av henne kmr hon springandes JAG HAR INTE PLÅNBOKEN MED MIG! kan jag få skjus till skolan tihi)? så jag skjusa henne dit snäll som jag är.. =) efter det ringde jag till natta & kolla om hon ville ha skjus från skolan & det ville hon. så vi åkte hem till henne, blev mycket gossip talk. (kanske ska vi starta en Natta&Emma show?) sen hem till mig & spela kubb. på vägen hem till mig kör jag rakt över en orm (snok) & skriker.. jävlar vad rädd jag vart när jag såg den.. en snok på ca 1m är inte ofta man ser...brukar ju alltid vara de små stumparna man ser. jag är förövrigt inte ormrädd utan tycker faktist de är rätt fräcka. men just att jag höll ögonen på allt annat än vägen & så vips en snok mitt i vägen. den dog dock inte men bröt väl sin "ryggrad" som de inte har. förövrigt vann jag kubben! 

kollat buffy nyss & det var mer än bäst. nattaemma program. 
 

en bild på mig & malins chihuahua från i somras. doggen heter "skridsko" =) 


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

SÅ SÖT! Vill ha en chihuahua ^^



sv; Hihi, jag köpte en Clic för typ en vecka sen :D

2010-05-18 @ 23:18:04
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Frida Hedlund

tss, dej känner jag ju igen från NF SM och lagtävlingarna förra året :$ Har faktiskt inte sett dig ute på några tävlingar iår. Tävlar du fortfarande ? =D Mysigblogg =)

2010-05-19 @ 11:06:21
URL: http://frajdahedlund.blogg.se/
Postat av: Nattiiis

Hahah Natta&Emma show låter perfekt hahah!;D <3

2010-05-19 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0