kvällsrutiner?

hejsan alla. kom nyss in från ett terräng pass med prisse i kohagen. eller terräng & terräng. stockar & skogshinder träning =).. han var mycket go & glad, & delvis trött. pollebus. sitter & lyssnar på adam lambert & väntar på att Halv åtta hos mig ska börja! älskar helge skog när han pratar! haha. ska ut & springa sen, full med energi som bara MÅSTE ut.. jag kanske inte berättade men igår så körde jag Aerobics! fan vad skojj. hoppa upp ner, sidan, armhävning dit & sit ups hit. säger som kissie. aerobics är EMMA STYLE!

seya :)


BILDEN ÄR TAGEN AV: WWW.FJORDYY.BLOGG.SE - hästblogg & hästfotograf från örebro!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

970 :- och jag ÄLSKAR dem! :D



Fin blogg!

2010-05-05 @ 22:27:54
URL: http://lovicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0