Magsmärtor & betygsprat

sitter och dricker filmjölk. (ren, utan flakes i) har kanske en början till magkatarr. har verkligen inte ätit okej den här veckan.. ett chips hit & en klunk saft dit...hoppat över frukosten & ja, finns en hel ramsa. så jag har så jävla ont i magen..det är som om ngt äter upp mig inifrån. det är värst när jag sitter.. så vill helst stå.

det hela började med i skolan idag. det har kurrat & låtit i stort sätt hela dagen i magen. men det första man gissar på är väll att man är lite "gasig".. vi hade nämligen en tant från komunal i skolan som ville ha lite respons om våran hästlinje & jag ställde självklart upp ;D.. det var då det började hugga. kändes som en bubbla i magen (övre delen av magmusklerna) & som att den där bubblan sprack stup i ett. ska fortsätta min filmjölks diet. hoppas inte det är imorgon bitti också. ska ju till stallwia då.. (sista gången innan sommaren)

idag fick jag reda på mina slutbetyg i eng & sv A.

fick G-G-VG i nationella engelska. VG i muntliga! deni.
men fick slutbetyg G.

I svenskan fick jag VG i slutbetyg.

fick också tillbaka SH prov om arbets ngt. fick VG där med! wihii. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

vi ska väl till praktiken nästa vecka också?

2010-05-20 @ 07:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0