regnig kristihimmelfärd.

hej, ledsen för dålig uppdatering! idag har det verkligen vart en tv dag. haha inte för att jag gör det dårå. men jag har vart lite överallt idag! vart på Byggmax,Hööks,Willys mm.. fått min kavaj såld för 300kr så man går pluss. har ridit med amanda & hennes kompis maja idag också. vi tog varsinn polle så alla i stallet fick följa med! skönt för prisse att inte ta ett så hårt ridpass idag eftersom sanne träna honom igår. det hade gått toppen han hade gjort slutor & öppnor tydligt och det flöt på väldigt bra. förvända hade också vart höjdpunkten. förövrigt har jag nyss sett på Narnia. riktigt bra film! 4 toasts helt klart!

Imorgon ska jag dra till ridhuset & hoppa. blir nog filmkamera med så ni får kika in på bloggen då! =)

  
en sommarbild på mig & sanna (hennes häst: www.fiannn.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0